mandag den 9. april 2012

Søndag (Påskedag) 8/4

6.8miles, uden ur. Søen rundt og løb tilbage gennem Mollerup skov klokken 06.30. Dejligt men koldt vejr. Derefter rejste jeg til min kærestes forældre og spiste påskemad :-p

Mandag (2. Påskedag) 9/4

Egå Engsø rundt. 2. plads og ny 16.12 (på mit ur) 5k PR! Jeg følte mig meget træt og fylde af mad, og vejret var dårligt - vind og let regn. Langsom første km, men hurtigere da jeg kom ud på cykelstein. 1. plads var Jakob Dybdal også fra 1900 M/L hold i 15.33. 

Efter - 10.91miles (17.56km) i 1h10 (3.58/km). Løb op ad bakken gennem Lystrup, til Elev og tilbage gennem Lisbjerg skov. Løb i rolig tempo.

Normalt tage jeg til Isle of Man i påsken og løb i Easter Athletics Festival - men ikke i år, på grund af phd-forsvær...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar