søndag den 17. juni 2012


2.6.12-12.6.12 Sommerferie i tyskland!

Jeg løb op ad mange bjerger omkring Garmisch-Partenkirken. Træning ~45min-1 time pr dag lang rute op ad bakke, med tur fleste dag med min kæreste og svømning.

God pause før arbejde i sverige...

17.6.12 DM 10000m i Randers - 35:40 :-(

Jeg har ikke løbet 10k på bane i omkring 9 år - men jeg tror disse år jeg skal løb det, så jeg fortsætte træning til sommer og gennem høfeber sæson. Jeg løb imod en stærk stærk felt - så ingen forventning om en god placering!

Mit mål var omkring 33min (80sk pr omgang) og jeg løb det på den første 7 omgange. På nummer 7 (eller måske 8) jeg følte smerter i mit venstre ben, og kunne ikke løb på tempo videre. Jeg løb til målet i ~35min, fordi skade var ikke så svær og det er min seneste konkurrenceløb før sverige (og min seneste træning med 1900!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar