mandag den 20. august 2012

Jeg har haft en små sommerferie fra at skrev min blog og hårdt træning, fordi der er ikke så mange konkurranceløber i aug.Træning har for det meste været 9-20km løbetur pr dag, tempo på 3.40-4.00/km, med få 400m intervaller på banen i Lund (jeg stadig har brug for en ny svensk løbeklub...)

På Søndag 19/8, jeg løb i Odder (Odderløbet), en meget kuperet halvmaraton - og det var den varmest dag disse år!.  Jeg troede ikke hurtiger end 80 minuter var bedste (omkring 3.45/km) og hurtiger kunne være farlig i solen med ikke så top-fitness og i min først halv siden Berlin i apr. Jeg var plads 3. i 1.20, bag fra Simon F Jensen fra AGF og Thorkild Sundstrup fra Fremad (i en meget stærk tid af 1.16 - rigtig flot løb!). Jeg mistede omkring 30-60 sekunder, som jeg savnede stedet med omgang-bandet og havde til løb tilbage op ad bakken...doh! Det var en godt løb, men jeg havde problemer med bakken - jeg tror Skåne er for meget flade og jeg har brug for træning på mere kuperet terræn før mere 'bjerg'løbet. (Billeder fra løb)

Jeg har lyst til løb Marselisløbet 2/9/12 og DM halv i København på 9/9/12 - men jeg har 'beamtime' 3-9/9 i MAXlab i Lund, så arbejde kommer første som sædvanlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar