lørdag den 25. februar 2012

25/2/12 - Lørdag

Jeg har komme tilbage til Danmark efter min 'thesis-ferie' i England. Tilbage til flere spændende nyheder om betalingsringen (not a patch on the fascinating debate about the pedestrianisation of Norwich city centre...) . Nu er det til hårdt træning til berlin halvmaraton.

I dag løb jeg brabrand parkrun 5km (+ 12km cykeltur) i 17.14. Det var meget blæser! Den første to km i 3.40/km imod vinden, den sidste i 3.10 med ingen vind. Jeg er stadig træt efter rejsen i går, så det var meget hårdt.

I morgen skal jeg til Danico Cup III, men ikke for at løbet. Jeg skal se min kæreste løbe 10km og jeg vil løb en lang rute rundt brabrand sø og i højberg. Jeg er stadig meget træt fra thesis arbejde og rejser og jeg kan ikke løb en godt tid.

Næste uge jeg skal løb igen med århus 1900 på onsdag (og måske mandag) og mere tempoløb...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar