fredag den 9. marts 2012

Fredag 9/3/12

Rolig løbetur i Mollerup skov, 5km. Jeg skal hvile mine ben før DM cross i morgen, mit første konkurrenceløb i 2012.

Min mål for DM-cross er 34min (3.24/km). Det er den tid jeg løb den første 10km af Himmelbjergløbet i samme terræn, og jeg håber på omkring 25-30 placering. Det er konservative, men hurtigere end Berlin halv tempo. Det er også fordi af mavepine - jeg tror, ikke jeg vil løb til målet, hvis jeg løb for hurtigt. Alligevel, det skulle være god tempo-træning for halvmaratonen.

Jeg ved ikke hvis jeg skal løb i pigsko (lol! is that what running spikes are called in danish?!). Det er skovvej, mindre mudder og asfalt/stenede vej. Måske skal jeg løb en rolig tur på ruten før DM-løb og beslutte det.

Pigsko...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar