onsdag den 28. marts 2012

Mandag 26/3/12

60min restitutionsløb efter DM 10k, intet ur - omkring 4.00/km. Løb gennem Skejby, Marienlyst, rundt om Hasle Bakker og tilbage. Dejligt vejr igen. Jeg løb parkrun sommerruten og (en mulig) ny sommerute. Den mulige ny rute var ikke så god - mere mudder eller skarpe sten på vej. Desuden, kan jeg godt lide den gamle rute!

Tirsdag 27/3/12

Træning med Århus 1900 M/L. 13.58miles (21.8km) i 88min (4.02/km, 6.28/mile). Fra Marselishallen og ud til Brabrandstein og 1 runde om søen. Trætte ben, men solen og aftenen blev dejlig, så længere løbetur end planlagt.

Onsdag 28/3/12

Ingen løb.Jeg skal hvile mine ben - nedtrapning før Berlin.
I dag har jeg læst om mad til at spise før halvmaratonen. Den sidste gang løb jeg en halv, havde jeg mavepine og lavede 2 'pitstops' :-(
Jeg skal spise mindre fiber og mere hvid ris og pasta (og ingen koffine - meget hårdt!) i 2 dage før løbet. Jeg håber det vil være nok til at stoppe mavepine...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar